Antara Mentor 5 & AF9, pilihan anda ialah:-

10 Comments

  • ana wan - 11 years ago

    bakat yg lahir dr mentor lg brkualiti..AF ni kureng skit..sbb pesrta mentor ni dah dtunjuk ajar oleh artis yg dah brpengalaman..

  • tinee - 11 years ago

    peserta af9 suka tk kreatif ... bila nyanyi suka ikut mcm penyanyi lagu tersbut ... mentor lebih creatif ... maybe sbb dorang ada each mentor ...

  • eida - 11 years ago

    eerm....bgi sya lar...mentor 5 bnyk yg brbakat n brkualiti....nk dbandingkn dng af...eerm entahlar.... x taw nak ckap....KURENG kowt....

  • mina_76 - 11 years ago

    dh besepah artis mee segera ni....qualiti zero

  • abc - 11 years ago

    suka mentor tak ada kezutannnn tak berfaedah.. AF9 banyak merugikan peminat mengundi (undian dgn duit wok), lepas itu ada operasi gugur, ada imuniti, semua diperkenalkan atas kepenting pihak produksi nak mendapat juara pilihan mereka.

  • mok - 11 years ago

    sesape takde astro layan mentol la....
    yg ada astro layan salah satu atau dua dua

    aku tak layan dua dua.... bukan anti tp aku tak minat... but aku sokong kedua-duanya...

  • Nor Shahirah - 11 years ago

    22 tah pape...sume xbez....cte krtun lz bez...huhuhuu

  • akma - 11 years ago

    mereka yg menyanyi kt mentor 5 lbh BAGUS..POWER..MANTAP dr mereka yh menyanyi di af 9...ikhlas

  • Iza - 11 years ago

    Saya menyokong Mentor 5 kerana kualiti penyanyi bertanding lebih baik dan bersungguh2 dan format pertandingan yang lebih adil.

  • tayar pancit - 11 years ago

    salma..go salma go!

Leave a Comment

0/4000 chars


Submit Comment