Benarkah Aaron Aziz mampu melariskan karya? (Poll Closed)

  • Ya. Tidak syak lagi.
    37.07%
    3,698 votes

     
  • Ya. Tapi kalau karya tu bagus la.
    57.04%
    5,690 votes

     
  • Tidak! -_-
    5.89%
    588 votes

     

Posted 7 years.

2 Comments

  • i love aaron aziz - 7 years ago

    erm saya rasa lah kan aaron ni bagus sangat2 bila berlakon.. tapi kalaw karya 2 x bagus mcm ada 1 movie tu yang aaron aziz berlakon saya rasa x boleh nak wat per dah.. kutipan dia x bagus pon. tapi lakonan aaron mmg bgus la dlm movie tu cuma movie tu jer yg x berapa sangat sampai kan ayahku cakap MEMBAZIR JERR TENGOK MOVIE TU COZ TAH HAPER2 TAH.. ..tapi saya rasa boleh di katakan lakonan aaron semua baguss.. . =]

  • NUR - 7 years ago

    Bergantung kepada karya juga..Saya rasa senario Aaron Aziz sama je macam Rosyam Nor, Apek Senario dan Mawi dulu....Mungkin sekarang peluang Aaron Aziz...tetapi akan datang..orang lain pula....Tak ramai yang boleh ' mantain' lama - lama di puncak populariti..

Leave a Comment

0/4000 chars


Submit Comment