Has A Podcast Ever Helped Get You Through A Hard Time?

Poll choices
Poll posted 7 years ago.

5 Comments

  • Dazz - 7 years ago

    I once left a voicemail and asked for some advice. I was kind of down bad at the moment. I'm kind of embarrassed that I left that voicemail, but you guys gave me some helpful, and most importantly REALISTIC advice. The initial reaction from you guys after hearing it was, "WHOA!! Nigga, how we supposed to joke on some shit like that?? We ain't that type of podcast!" and I'm sorry I laid that shit on ya'll, but when I say you helped, NIGGA, YA'LL HELPED ME.

    Thank you.

  • Delphrano - 7 years ago

    First off, my condolences to Anthony Tatum.
    Between TBGWT and Hot Fiya Starter podcasts, y'all provided me some greatly needed entertainment and a "get-away" during some hard times over the holidays. I lost my pops a week before Christmas and we buried him on Christmas Eve. I too, come from a tightly knit family who's parents have been together for 40 years. Outside of being overseas 1 year while in the military, this was my 1st time ever being without both my parents for the holidays. i'm prolly gonna lose it when yall do that Father's Day podcast this year.
    this post is all over the place....lemme get off of here....just wanted to say,
    thanks family.

    *bamf*

    @Delphrano.

  • Nic The Ju - 7 years ago

    I mean, I am a Cowboys fan, so the show has been helping me get through these past 2 or so seasons. Tood bad yall haven't been around since the 90s. Jokes, but seriously 2012 = hard den a mug. The podcast not only helped me through, but got me OVER some of the hardest times i've had in a long time. I've also met some really great people and been introduced to some other wonderful podcasts through this show. And...I met my boos Rod and Karen and we've been going together ever since thanks to JFull and R2thaedgy. Love y'all. Nicoletta Jewishington.

  • Anthony "Animal Thug" Tatum - 7 years ago

    Nearly every Sunday my Brother & I would listen to the feedback show in my car. It had become sort of a tradition. It was cool because he got to hear my comments and he always laughed really hard when Rod would disagreed with me (the wet dream book or when you called me out for calling Spike from tom & jerry Butch) Or when Karen said something full of Cism . During the fall of 2012 we would be driving back and forth from doctor appointments or from the hospital and listening to a podcast would ease the tension better than music and would make him laugh or say something when I know I didn't have words to say at that time. I lost my brother in late November. It is honestly the worst time in my life and it has been really hard to deal with but I can honestly your podcast is one of the things helping me through this hard time. Thank you.

  • Ozzydagreat - 7 years ago

    Hell yeah. I've hard times where the only thing that put a smile on my face was seeing that a new episode of one of my favorite podcasts was up. You listen to these things long enough and a podcast can have the same effect as hanging out with your friends during a hard time. You'll laugh, you'll cry, you might even get perspective on what's bothering you.

Leave a Comment

0/4000 chars


Submit Comment